آرزوی سارا

سلام من دختر خیلی ساده ای هستم که خیلی هم بدشانسه...آرزو دارم یه روز مثل بقیه که اطرافم هستن و با خیال راحت قدم میزنن باشم...من خیلی بد شانسم ولی از این به بعد نمیخوام گول بخورم!میخوام راحت باشم و بدون اینکه کسی مزاحمم بشه و منو اذیت کنه و به من بگه برات دارم... میخوام دیگه کسی بهم نگه زشت و...آشغال..عوضی..برو گمشو!خسته شدم از این حرفا...قلبم شکسته من زشت نیستم اتفاقا قشنگم اما اونا برای اینکه منو اذیت کنن غرور منو میشکنن...دست از سرم بر نمیدارن...میخوانآبروم روببرن! اما من نمیترسم! می ایستم جلوشون! هرگز آبرومو به یه مشت حیوون نمیفروشم! کاشکی خدا کمکم کنه...خدایا..آبرومو حفظ کن! برام دعا کنید...

دوستان با عرض معذرت که این گفته را سانسور نکردم دوست داشتم همه شما حال این دختر 17 ساله را حس کنید و براش دعا کنید.یا حق    

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ب.ظ

موفق باشی و اصلا اهمیت نده.

امیر شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:12 ب.ظ

سارا جون من بشما خیلی اهمیت میدم شما بمن اهمییت نمیدید

محمد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ب.ظ http://mdk@yahoo.com

سارا جون غصه نخور به امید خدا میآم ومیبرمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد