آرزوی لرد تنها

یازدهمین آرزو این چنین نوشته شده
من تنها آرزوم رسیدن به قشنگ ترین بهار و ناجی قلبم ( بهاره)س


امیدوارم به آرزوت برسی

آرزوی -علی

این هم آرزوی دهم
 منم آرزو زیاد دارم ..ولی این آرزو بیشتر از بقیه آارزو ها تو ذهنم میچرخه ..ولی قبل از اینکه این آرزو رو بگم این رو میگم که من دوست دارم قبل از اینکه اون آرزو م برآورده بشه برا یه بار که شده /برا یه روز که شده با کسی باشم که دوستش دارم /شاید که اون روز رو در آرامش سپری کنم/و بعدش زود تر از همه زود تر از کسانی که دوستشون دارم ..چون نمیخوام اون روزهای تلخ رو ببینم ...زود تر از همه بمیرم..بمیرم..بمیرم..بمیرم....
بار همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم وامیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشین..قربون همتون علی...از اهواز...


امیدوارم به آرزوت برسی

آرزوی باران

نهمین آرزوتوسط باران نوشته شده
شما هارو به خدا قسم میدم برام دعا کنید. مرسی


برات دعا میکنیمتو هم برای ما دعا کن